شرکت سازگار ارقام سه شنبه این هفته طی یک همایش اختصاصی در هتل ارم تهران، ضمن اعلام آغاز همکاری و پوشش دهی محصولات برند iLife در ایران، از آخرین محصولاتی که این شرکت در بازار عرضه کرده است نیز رونمایی کرد.

iLife اکنون با تولید محصولات متنوع اعم از موبایل، تبلت و لپ تاپ و … قصد دارد سهم مناسبی را از بازار ایران برای خود مهیا کند. در ادامه علاوه بر گزارش این رویداد، با محصولات iLife در ایران نیز آشنا شوید.

زمان زیادی از شروع فعالیت این برند چینی و معرفی اولین محصول آنها در ایران نمی گذرد، بسیاری iLife را با تبلت های رنگارنگ ساخته شده برای کودکان به نام Kids Tab می شناسند. اکنون این برند به لطف فروش و کسب تجربه مناسب توانسته سبد محصولات خود را گسترش داده و وارد حوزه های جدیدتری شود.

پیش تر محصولات برند iLife با همکاری و پشتیبانی شرکتی غیر از سازگار ارقام عرضه می شد، اما ظاهرا مسئولان iLife رویه گذشته را تغییر داده و تصمیم مناسب تری گرفته اند و قصد دارند از این پس کلیه محصولات iLife را با همکاری و پوشش خدمات شرکت سازگار ارقام معرفی کنند. تجربه نشان داده است که در بازارهای بزرگ نظیر بازار کشورمان، یکی از عوامل موفقیت و فروش بالا برای برندها پشتیبانی مناسب و خدمات قابل قبول است.

iLife برندی است که با سیاست درست سود کمتر و فروش بیشتر وارد رقابت با انبوه سازندگان این حیطه شده است، از این رو بسیاری از محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای صاحبنام حوزه IT کشور، قیمت پایینتری دارند و از این پس هم با مهر ضمانت سازگار و راحت کردن خیال مشتری بابت خدمات در آینده می توانند به گزینه ای جدی تبدیل شوند. شعاری که iLife برای خود در نظر گرفته است “انتخاب هوشمند برای نسل هوشمندتر” است.

و اما مراسم سه شنبه ابتدا با صحبت های مدیرعامل شرکت سازگار ارقام، آقای رجبی پور آغاز شد. ایشان ضمن خیرمقدم به همکاران، اصحاب رسانه و عوامل فروش آرزو کرد که شرکت سازگار ارقام با همت نمایندگانش بتواند تولدی دوباره برای این برند صورت دهد.

در ادامه مدیر کالا نوت بوک و تبلت سازگار ارقام، بهروز اصلاحی با اعتقاد به اینکه در شرایط فعلی با هر بودجه ای باید بتوان به تکنولوژی دسترسی داشت و آن را تهیه کرد، یکی از اهداف اصلی iLife را عرضه تکنولوژی و محصول با قیمت مناسب و امکان دسترسی برای همگان عنوان کرد.

سپس آقای مانی رادمنش مدیر دفتر iLife در ایران پروفایل مختصری از برند iLife و وضعیت فروش آن در بازارهای جهانی را ارائه داد. به گفته ایشان، iLife یک برند چینی است و حدود ۳ سال است که فعالیت خود را در بازارهای جهانی شروع کرده است. iLife در حال حاضر با بزرگترین و معروفترین بازارهای منطقه در حال همکاری است و در قدم اول استراتژی خود، نام خود را به عنوان یک برند با کیفیت مطرح کرده است.

طبق آمار موسسه IDC در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ این برند با فروش ۵۸۰۰۰ تبلت [...]

نوشته عرضه محصولات iLife با گارانتی سازگار استارت خورد اولین بار در نود فناوری پدیدار شد.

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: